Samolot Hello Kitty wylądował w Los Angeles

Hello Kitty to jedna z najbardziej znanych postaci i marka doskonale rozpoznawana na całym świecie. Niedawno pojawiły się nawet samoloty pomalowane w barwy Hello Kitty i dziewiętnaście innych postaci znanych z kreskówek o słynnej kotce. Maszyny należą do zlokalizowanego na Tajwanie przewoźnika EVA Air.

Wnętrze samolotu Hello Kitty Wnętrze samolotu Hello Kitty Źródło: Forum

Na początku września bieżącego roku pierwszy taki samolot wylądował na lotnisku w Los Angeles. Z kolei od dwudziestego września linie lotnicze EVA Air oferują każdego tygodnia siedemnaście połączeń pomiędzy portami lotniczymi w Los Angeles i Tajpej. W samolocie Hello Kitty pasażerowie mają do dyspozycji 312 miejsc w trzech klasach: ekonomicznej, elitarnej oraz królewskiej. Wnętrze zostało zaprojektowane w taki sposób, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających miłośników sympatycznej kotki. W pierwszym locie tym niezwykle oryginalnym samolotem wzięło udział siedemdziesięciu fanów Hello Kitty, a po wylądowaniu na lotnisku w Stanach Zjednoczonych zgromadzonych gości powitał zespół tancerek poubieranych w charakterystyczne stroje bohaterów japońskiej kreskówki. Wśród nich prym wiodła oczywiście słynna kotka.

Na oficjalnej stronie przewoźnika EVA Air dostępnej pod adresem http://evakitty.evaair.com/en/ można znaleźć dokładny rozkład samolotów Hello Kitty. Obecnie oprócz Los Angeles latają one także do takich miast jak: Tokio, Sapporo, Fukuoka, Seul, Szanghaj i Hongkong oraz na wyspę Guam. Jeśli ktoś nie może skorzystać z usług linii lotniczych EVA Air, to w sklepie przewoźnika na stronie https://eservice.evaair.com/PreOrder/Shop_Product.aspx?category=51 istnieje możliwość nabycia modelu samolotu Hello Kitty za niespełna pięćdziesiąt dolarów. Z kolei za darmo udostępnione są wygaszacze ekranu oraz tapety przedstawiające samolot i postać Hello Kitty.

Postać Hello Kitty została wprowadzona na japoński rynek w 1974 roku. Z kolei w Stanach Zjednoczonych pojawiła się po raz pierwszy w 1976 roku. Od tamtej pory z roku na rok zdobywa coraz większą popularność. Obecnie wartość marketingową Hello Kitty ocenia się na pięć miliardów dolarów. Produkty z jej wizerunkiem dostępne są w sprzedaży w ponad sześćdziesięciu krajach na całym świecie. Niektóre banki wydały nawet karty kredytowe, na których zobaczyć można pochodzącą z Japonii kotkę.

 

Źródło: CatChannel.com