Reklama z udziałem psa bije rekordy popularności

Zwierzęta coraz częściej pojawiają się na dużym i małym ekranie w filmach, programach rozrywkowych, a nawet reklamach. Amerykański browar Budweiser nagrał spot reklamowy przedstawiający konsekwencje jazdy po spożyciu alkoholu. Wykorzystał w tym celu zamiłowanie milionów mieszkańców Stanów Zjednoczonych do czworonogów. Nietypowy film, który ma zniechęcić Amerykanów do wsiadania za kierownicę samochodu po spożyciu alkoholu obejrzało w serwisie YouTube już prawie dwadzieścia milionów internautów.  

Spot reklamowy Spot reklamowy Źródło: Dogster

Spot przedstawia młodego chłopaka bawiącego się ze swoim psem. Po chwili przyjeżdzają znajomi i opiekun czworonoga wsiada z nimi do samochodu. Mężczyźni piją alkohol, a pomimo tego jeden z nich decyduje się zostać kierowcą. Tymczasem pies tęskni za swoim właścicielem. Następnie na ekranie pojawia się napis „For some, the waiting never ended”, który oznacza, że w niektórych przypadkach oczekiwanie na opiekuna nie ma końca. Dzieje się tak między innymi ze względu na śmierć w wypadkach samochodowych spowodowanych prowadzeniem po spożyciu alkoholu. Dlatego Budweiser zachęca Amerykanów do odpowiedzialności nie tylko za swoje życie, ale także swoich rodzin, znajomych, a nawet zwierząt. Czworonogi podobnie jak ludzie przeżywają żałobę oraz tęsknią za swoimi właścicielami i przyjaciółmi.
 

Duża popularność filmu w popularnym serwisie YouTube świadczy o tym, że internautom podoba się sposób przedstawienia problemu dotykającego każdego roku niektórych kierowców, pasażerów oraz ich bliskich.

 

Źródło: YouTube, Dogster