Moda, zysk i dobroczynność

Wiele mówi się o tym, jak bezduszny i skupiony na pieniądzach jest świat mody. Kreatorzy starają się więc pokazać, że potrafią zająć się szczytnym celem. Tym razem Ralph Lauren pochylił się nad zwierzętami ze schronisk.

 

Dog Walk Dog Walk Źródło: BrandXPictures/Thinkstock

Jaki mają ze sobą związek drogie torebki i psy? Dotychczas żaden, o ile nie liczyć uwielbienia celebrytek dla noszenia małych psiaków w designerskich torbach. Teraz psy reklamują akcesoria marki Ralph Lauren, i to w służbie dobrej sprawy. Projektant połączył siły z ASPCA (Amerykańskie Towarzystwo Zapobiegania Okrucieństwu Wobec Zwierząt) i wyprodukował film "Dog Walks" reklamujący akcesoria marki na obecny sezon, w którym torby, szale i rękawiczki prezentują psy ze schronisk. Wśród nich jest np. pozujący obok brązowej torby podróżnej mały York czy labrador spacerujący obok swojej pani ubranej w gustowne szpilki Ralph Lauren.

Film udowadnia, że pies - niezależnie od wielkości - to nie tylko najlepszy przyjaciel człowieka, ale też bardzo modny i gustowny towarzysz spacerów. Dodatkowo, do połowy listopada 10 % zysku ze wszystkich sprzedanych akcesoriów występujących w klipie zostanie przekazane na zapobieganie bezdomności wśród zwierząt. Czy może być jeszcze lepiej? Owszem - w kilka tygodni po premierze filmu do ASPCA zgłosiły się setki chętnych, zainteresowanych adopcją psów występujących w reklamie. Rzecznik organizacji potwierdził już, że każde z tych zwierząt znalazło dom.

Film można obejrzeć pod adresem http://www.youtube.com/watch?v=IyCB7fXH7WQ