Puchar Polski w Dogtrekkingu 2014 z marką Merrell

Niezwykłe emocje, pięć zawodów, setki biegnących psów i ich właścicieli, wspaniała rywalizacja i zasłużone podium – Puchar Polski w Dogtrekkingu został przyznany! Wspaniałe emocje towarzyszyły finałowi Pucharu Polski w Dogtrekkingu 2014, który odbył się w minioną sobotę w Wiśle. Sponsorem wszystkich 5 edycji zawodów w tym roku była marka Merrell. 

Źródło: Leniva Studio

Producent obuwia i odzieży od lat wspiera aktywne formy spędzania czasu na świeżym powietrzu. Dogtrekking to sportowa dyscyplina, która doskonale wpisuje się w najważniejsze wartości promowane przez markę.

Zawodnicy podczas wszystkich tegorocznych zawodów na dystansie Long przebiegli łącznie ponad 160 kilometrów. Uczestnicy zmagający się z trasami na dystansie Mid pokonali ponad 125 kilometrów, natomiast początkujący zawodnicy dystansu Mini ponad 76 kilometrów.

W trakcie tegorocznych zwodów dogtrekkingowych uczestnicy odwiedzili tereny Ojcowskiego Parku Narodowego, Góry Złote i Bardzkie, trasy dawnej Puszczy Śląskiej, Karkonosze oraz Beskid Śląski. Pokonywali trasy z licznymi wzniesieniami, stromymi zejściami i łagodnymi pagórkami. Biegli przez błoto, piach i kamienie, w deszczu, chłodzie czy upale. Do historii przeszedł pierwszy nocny dogtrekking w Kaletach. 

Źródło: www.kochampsy.org

W każdych zawodach brało udział od 70 do ponad 150 osób. Psy różnych ras, kundelki, a nawet pies na wózku przekraczały linię mety razem ze swoimi właścicielami. W tegorocznych zmaganiach sportowych brali udział doświadczeni maratończycy, wielbiciele górskich spacerów oraz  początkujący zawodnicy.

W pomarańczowym namiocie Merrella można było obejrzeć wybrane modele butów oraz wziąć udział w konkursach.