Pies z billboardu” zagościł na 74.Tour de Pologne

Znana nam już czytelnikom portalu akcja społeczna „Pies z billboardu” promowana była podczas 74.Tour de Pologne. Na największym na świecie mobilnym telebimie HD o powierzchni 100 m2 umieszczonym przy mecie wyścigu, można było zobaczyć grafiki promujące adopcje psów. 
Kibicom 74.Tour de Pologne prezentowały się golden retriever Forrest i  beagle Toffik - bohaterowie ostatnich odsłon akcji. 

"Pies z billboardu" na Tour de Pologne "Pies z billboardu" na Tour de Pologne Źródło: reklama społeczna

Promocja akcji „Pies z billboardu” na 74.Tour de Pologne to efekt szerszej współpracy agencji AP360 i Lang Team, w ramach której 16 września  w Dąbrowie Górniczej odbędzie się pierwszy z cyklu Pikników  +4 łapy.

W ramach ogólnopolskiej kampanii promocyjnej „Pies  z billboardu” realizowanej przez agencję AP360 co miesiąc na nośnikach wielkoformatowych znajdują się zdjęcia psów, które podobnie jak Forrest  i Toffik przebywają w fundacjach, stowarzyszeniach oraz domach tymczasowych, czekając na swój nowy dom. Tym razem, dzięki organizatorom wyścigu, akcja mogła być zaprezentowana kibicom Tour de Pologne.

Źródło: kampania społeczna
Kampania społeczna „Pies z billboardu” rozpoczęła się  w 2016 roku. Początkowo miała zasięg regionalny, a od czerwca 2017 roku billboardy można zobaczyć w całej Polsce. Kampania realizowana jest na nośnikach wielkoformatowych 36 mkw i billboardach 12 mkw. Do tej pory nośniki outdoorowe z plakatami pojawiły się już w Katowicach, Łodzi, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu.

Akcja „Pies z billboardu” zaplanowana jest do końca 2017 roku. Jej celem jest znalezienie miejsca dla bezdomnych psów oraz popularyzacja adopcji zwierząt z przytulisk i schronisk. Najważniejszym jednak zadaniem jest próba przełamania stereotypu, że pies ze schroniska jest gorszy od tego kupionego w hodowli. Założeniem akcji jest również wsparcie poprzez działania promocyjne fundacji i stowarzyszeń, które opiekują się bezdomnymi i schorowanymi psami.