Znana nam już czytelnikom portalu akcja społeczna „Pies z billboardu” promowana była podczas 74.Tour de Pologne. Na największym na świecie mobilnym telebimie HD o powierzchni 100 m2 umieszczonym przy mecie wyścigu, można było zobaczyć grafiki promujące adopcje psów.
Kibicom 74.Tour de Pologne prezentowały się golden retriever Forrest i beagle Toffik - bohaterowie ostatnich odsłon akcji.
Promocja akcji „Pies z billboardu” na 74.Tour de Pologne to efekt szerszej współpracy agencji AP360 i Lang Team, w ramach której 16 września w Dąbrowie Górniczej odbędzie się pierwszy z cyklu Pikników +4 łapy.
W ramach ogólnopolskiej kampanii promocyjnej „Pies z billboardu” realizowanej przez agencję AP360 co miesiąc na nośnikach wielkoformatowych znajdują się zdjęcia psów, które podobnie jak Forrest i Toffik przebywają w fundacjach, stowarzyszeniach oraz domach tymczasowych, czekając na swój nowy dom. Tym razem, dzięki organizatorom wyścigu, akcja mogła być zaprezentowana kibicom Tour de Pologne.
Akcja „Pies z billboardu” zaplanowana jest do końca 2017 roku. Jej celem jest znalezienie miejsca dla bezdomnych psów oraz popularyzacja adopcji zwierząt z przytulisk i schronisk. Najważniejszym jednak zadaniem jest próba przełamania stereotypu, że pies ze schroniska jest gorszy od tego kupionego w hodowli. Założeniem akcji jest również wsparcie poprzez działania promocyjne fundacji i stowarzyszeń, które opiekują się bezdomnymi i schorowanymi psami. |